onsdag 28 april 2010

Svältdöden

Börjar tröttna på det häringa. Bloggandet. Sorry...

Börjat se True Blood. Verkar ganska god. Har ätit för mycket kakor och choklad. Börjat sticka randiga benvärmare som kommer bli enooooormt långa, verkar det som. Om de blir färdiga, eller om det bara blir en, och jag efter den kommer tänka "Ja, det gick ju bra, det tog ju inte så lång tid. Det klart jag kommer sticka den andra också. Så självklart att jag inte ens behöver tvinga mig till det, jag kan bara göra det när jag känner för det. Senare idag, eller imorgon. Eller på bussen maybe". Sen blir det aldrig av.

Ja. Sorry igen för bloggens svältdöd. Kanske överlever den, kanske inte....

4 kommentar:

elof sa...

den bantar ju bara, ingen fara på taket!

Jenny Green sa...

Nja. Jag är tveksam. Det känns inte som att matlusten kommer komma tillbaka. dumt att slösa näring på oförskämda otacksamma.. folk... öh. Saker..

Catrin sa...

don't let it happen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111111111111111111111111111111111ettettetettetetetetettetttt!!!!!!!!

Catrin sa...

jag går in här varje dag och spanar, för jag accepterar inte no for an answer! typ.
puss sötis.

Skicka en kommentar