onsdag 2 december 2009

Jennys önskelista

Ja. Jag vet inte vad ni ska göra med detta. Men det är ju inte er blogg utan min. Och nu känner jag för att lägga upp min ultrasuperduperönskelista. Så då gör jag det. Istället för att skriva den för hand och hänga på väggen som på den gamla barnsliga tiden, lägger jag nu upp min önskelista på min blogg.
Men åtminstone har jag skrivit detta på ett papper som jag fick ärva tillsammans med en skrivmaskin av mormors far. Nu har jag använt dem båda i denna högtidens stund för att printa ner dessa önskningar och sen scanna in det sköra pappiret för att dela synupplevelesen med eder.

Här har ni prylarna som skulle ge mig den Totala Lyckan!


3 kommentar:

Anonym sa...

jag gillar att din totala lycka verkar kunna uppfyllas av ungefär samma saker som min. t.ex. en snökula har jag önskat mig i flera år nu. "Sex" har jag inte läst (önska mig den med kanske?), men "Battle" minns jag som riktigt bra!

sen tycker jag du ska ladda ner Spung, i väntan på dvd:n :)

Jenny Green sa...

Spung är svår att få tag i även på den vägen!Kan man tänka sig?
Härligt att höra att vi kan bonda över våra lyckouppfyllare! Tips- läs "Nej det är en snöklump" av Villius. Lite olik Battle, men jag älskar den verkligen! Hm. Svårt med svar på kommentarer. Ska jag skriva svar på min blogg eller på din Blir skumt hur jag än gör tycker jag. Jaja. =)

Anonym sa...

hmm typiskt. jag laddade ner både säsong ett och två för kanske två år sen, då var det inga större problem, men det verkar sämre nu :(
haha jag hade också problem med det där först, men nu brukar jag svara på kommentarer i min egen blogg. ska kolla upp boken!

Skicka en kommentar