tisdag 24 november 2009

klänningsfrossa

Haléns. Känns så mediokert, men så klickar man in sig via någon fånig länk någon fånig stans, och hittar sådana här saker.






Den turkos/svarta... Jag smälter.
Jag önskar lite grann att jag var en tuff tjej i lyxförpackning. I små boleros och högklackat och bara axlar. Att jag faktiskt hade en anledning till att köpa små glänsande klackskor (eller ganska stora hade de ju varit tvunga att vara) och klänningar som den turkosa. Att jag hade ett litet gäng som släpade med mig på realesepartyn operaföreställningar med eftermingel...

Fast den första klänningen, den är jag på riktigt. Till och med den lilla tuffa jackan hade jag känt mig hemma i. Och det är inte så illa det heller...

4 kommentar:

Elof sa...

Vi hade ju Emslem som drog med oss på premiärer (om vi var tillräckligt coola). Du får göra som Catrin och åka till Stockholm och lära av den bästa.

Jenny Green sa...

Ja. Fast det är ju inte riktigt jag... För det låter ju inte så himla kul, när man tänker ordentligt på det. Bara koolt att ha gjort. Eller tanken på det liksom... Visst är dom fina!?

Anonym sa...

MODEBLOGG??!!?!!

Pennylane sa...

Vad jag känner för för dagen. =) Ack, all denna frihet i bloggvärlden. ;)

Skicka en kommentar